Get Adobe Flash player

 POL  ENG

Polska sopranistka Aleksandra Kubas-Kruk w sezonie 2018-2019 kreowała jedną ze swoich ulubionych ról - Gildę w operze Rigoletto G.Verdiego w teatrach operowych: Novary, Sassari, Warszawy (TWON), Poznania i Wiesbaden.  Debiutowała również w Tokio i w Zurychu (Tonhalle oraz Opernhaus).
W męskiej roli Primislao w operze Vinciego Gismondo, re di Polonia  wystąpiła w Theater an der Wien, na festiwalu All’Improviso w Gliwicach oraz w Tschaikovsky Hall w Moskwie.  Jako Morgana w Alcinie brała udział w Festiwalu Händlowskim w Karlsruhe.

Aleksandra Kubas-Kruk studiowała śpiew w Akademii Muzycznej im.Karola Lipińskiego we Wrocławiu w klasie śpiewu prof.Danuty Paziuk-Zipser oraz na Uniwersytecie Muzycznym w Wiedniu. Wielokrotnie wyróżniana śpiewaczka otrzymała m.in. I Nagrodę na Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. Salomei Kruszelnickiej we Lwowie, Nagrodę Specjalną na Międzynarodowym Konkursie Wokalnym w Tuluzie, I Nagrodę i Nagrodę Specjalną na Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im.St.Moniuszki w Warszawie, jak również I Nagrodę na Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im.K.Szymanowskiego w Łodzi. Ponadto otrzymała Nagrodę Specjalną na Międzynarodowym Konkursie Toti dal Monte w Treviso oraz Nagrodę Publiczności na Międzynarodowym Konkursie Wokalnym w Malmӧ. Została wyróżniona Nagrodą Jana Kiepury w kategorii Najlepsza Śpiewaczka, Wrocławską Nagrodą Muzyczną oraz Nagrodą Prezydenta Wrocławia.

Jej profesjonalny debiut operowy miał miejsce w Operze Wrocławskiej jako Gilda w Rigoletto Verdiego. Jej debiut międzynarodowy jako Kunegunda w Kandydzie Bersteina odbył się  w teatrach w Lucca, Ravennie, Livorno i Pizie. W Teatrze Bolshoi debiutowała jako Królowa Szemachańska
w Złotym Koguciku Rimskiego-Korskakova, a następnie wystąpiła tam jako Królowa Nocy
w Czarodziejskim Flecie Mozarta oraz jako Ogień, Księżniczka i Słowik w Dziecku i czarach Ravela.
W operze w Bonn wzięła udział w tytułowej partii Lakme Delibes’a.

W 2015 roku zadebiutowała w Teatrze Wielkim w Warszawie jako Gilda w Rigoletto. W Badisches Staatstheater Karlsruhe wystąpiła na Międzynarodowym Festiwalu Händlowskim jako Sigismondo w operze Arminio (2017) oraz jako Morgana w Alcinie (2018,2019). W sezonie 2016-2017 wykonała następujące partie: Konstancja w Uprowadzeniu z Seraju Mozarta w Opera de Toulon (Lazurowe Wybrzeże), Gilda i Amina (La Sonnambula Belliniego) w Teatro Verdi w Trieście.

W sezonie 2017-2018 wystąpiła jako Gilda w Operze Narodowej w Warszawie, Violetta Valery w operze La Traviata Verdiego w Teatro di San Carlo w Neapolu oraz w tytułowej roli  Lucia di Lammermoor  w Teatro Verdi w Trieście. Zadebiutowała również w Concertgebouw w Amsterdamie w tytułowej partii opery Rimskiego-Korskova  Złoty kogucik.

Jako solistka Opery Wrocławskiej wystąpiła w wielu pierwszoplanowych rolach, m.in.:

Violetta/La Traviata, Lucia/Lucia di Lammermoor, Gilda/Rigoletto, Susanna/Le nozze di Figaro, Pamina/Die Zauberflӧte, Sophie/Der Rosenkavalier, Nanetta/Falstaff, Adina/L’elisir d’amore.

Współpracowała z takimi dyrygentami, jak: J.Bernacer, P.Fournillier, V.Sinaisky, P.Eötvös, E.Boncompagni, J.Axelrod, S.Blunier, Ch.Moulds, J.Kaspszyk, A.Yurkevych, F.Bottigliero, Ł.Borowicz, T.Kozłowski, T.Strugała, E.Michnik, P.Klinichev, M.Pijarowski, M.Klauza, J.M.Zarzycki, S.Chrzanowski, P.Przytocki.

Występuje w  ważnych salach koncertowych zarówno w Polsce jak i za granicą, m.in: Filharmonii Narodowej w Warszawie, Filharmonii Poznańskiej, Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu, Filharmoni Łódzkiej, Concertgebouw w Amsterdamie, Tonhalle w Zyruchu czy Tschaikovsky Hall w Moskwie.  W 2020 roku wystąpi w Operze w Zurychu jako Fiakermilli w Arabelli R.Straussa, a w 2021 jako Norina w Don Pasquale G.Donizettiego.

https://www.traditionrolex.com/20 best replica breitling quartz chronomat blue dial ladies watch a77310101c1a1 review product and produce unique is effective.quality swiss geek vape aegis x solo estuche de silicona para vaporizador at wholesale price.